برخی از شرکتهایی که مفتخر به همکاری با آنها در حوزه خدمات شبکه هستیم

انجمن یاران دانش و مهر

شرکت ادیب مفتخر است که همکاری خود را با انجمن یاران دانش و مهر از سال1395 در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. هدف انجمن یاران دانش و مهر ورود به چرخه فقر و شکستن آن با استفاده از ابزار قدرتمند آموزش می باشد. انجمن یاران دانش و مهر علاوه بر بورسیه ی محصلان کوشا و ارائه ی خدمات مددکاری به آن ها، پروژهای آموزش محور اجرایی انجمن در نقاط مختلف ایران در حال اجراست.

آدرس سایت و شماره تماس:

مهندسین مشاور ستاوند پاژ

شرکت ادیب مفتخر است که همکاری خود را با مهندسین مشاور ستاوند پاژ از سال1396 در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. مهندسین مشاور ستاوند پاژ درزمینه خدمات فنی،مشاوره ای و پژوهشی پروژه های هتلی،تجاری،مسکونی،اداری و…ارائه میدهد. این مجموعه دارای یک شرکت واقع در تهران و یک شرکت واقع در مشهد میباشد.

آدرس سایت و شماره تماس:

پادیر کاران آرشام

شرکت ادیب مفتخر است که همکاری خود را با مهندسین پادیر کاران آرشام از سال1396 در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. شرکت پاديرکاران آرشام با اخذ نمايندگی از شرکت های معتبر اروپایی نظیر SKYMAN بلژیک ،TRACTEL لوگزامبورگ ، FIXATOR فرانسه ، NORACON نروژ در زمينه طراحی، ساخت و نصب و راه‌اندازی تجهیزات دسترسی به سطوح ساختمانهای بلند مرتبه، تعميرات و نگهداری پلها، سدها، مخازن ذخيره نفت و … توانسته است با وارد نمودن دانش و تجهيزات مدرن با استانداردهای بالای جهانی به ايران گامی محکم در مسير پيشرفت صنعت ساختمان ميهن‌مان بردارد. این مجموعه دارای دفتر مرکزی در تهران و دفاتر واقع در کیش،مشهد و اصفهان میباشد.

آدرس سایت و شماره تماس:

رستاک تجارت

شرکت ادیب مفتخر است که بیش از 10 سال همکاری خود را با شرکت رستاک تجارت در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. شرکت تولیدی پارافین رستاک تجارت در اوائل سال 1374 با هدف تولید و صادرات مشتقات نفتی در شهرک صنعتی اشتهارد تأسیس و با تکیه بر تجربه و پتانسیل دانش خود توانست در امر تولید و صادرات مشتقات نفتی در ایران به ثبت برساند.

آدرس سایت و شماره تماس:

بست آلارم

شرکت ادیب مفتخر است که همکاری خود را با بست آلارم از سال1395 در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. سازمان بست آلارم به عنوان بزرگ ترين مركز پخش سيستم هاي حرفه اي ايمني ، امنيتي و حفاظت تصويري در سرتاسر ايران پهناور شناخته شده است. شرکت ادیب طراحی سایت این شرکت را نیز انجام داده است.

آدرس سایت و شماره تماس:

مهندسین مشاور عمارت سازان جهان

شرکت ادیب مفتخر است که همکاری خود را با مهندسین مشاور عمارت سازان جهان از سال1394 در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. فعالیت شرکت مهندسین مشاور پارسه در زمینه کلیه پروژه های اجرایی عمرانی اعم از بتنی ، فلزی ، آسفالت ساخت راه و باند ، سد سازی ، کانال و تونل سازی ، ابنیه سبک و سنگین ، تهیه و نصب کفپوش های بتنی و همچنین ساخت انواع خانه های پیش ساخته فایبر بتون ، مشارکت در ساخت و ساز و ارائه کلیه خدمات شهری میباشد.

آدرس سایت و شماره تماس:

سوبرارزین

شرکت ادیب مفتخر است که همکاری خود را با سوبرارزین از سال1397 در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. شرکت سوبرارزین تنها تولید کننده مواد شیمیایی کاغذ در خاورمیانه تحت لیسانس شرکت اروپایی مواد شیمیایی آهارزنی کاغذ میباشد. شرکت ادیب طراحی سایت این شرکت را نیز انجام داده است.

آدرس سایت و شماره تماس:

گروه بازرگانی آذرخش تجارت نامدار

شرکت ادیب مفتخر است که همکاری خود را با گروه بازرگانی آذرخش تجارت نامدار از سال1393 در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. گروه بازرگانی آذرخش تجارت نامدار در زمینه فراهم سازی تسهیلات لازم جهت بازارهای داخلی و توزیع مواد اولّیه صنایع شیرینی و شکلات ،کیک ، بستنی و محصولات نانوایی ، پاسخگوی محدوده وسیعی از بازار تقاضای این حوزه می‌باشد.

آدرس سایت و شماره تماس:

شرکت هوا فشرده کمسان ایران

شرکت ادیب مفتخر است که بیش از 10 سال همکاری خود را با شرکت هوا فشرده کمسان ایران در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. در تاریخ 23 آبان 1359 این شرکت به صورت رسمی ثبت و با اخذ پروانه تولید ، اقدام به تولید انواع کمپرسورهای هوای فشرده از نوع رفت و برگشتی تیپ روغن زن نمود. کمپرسورهای تولیدی بواسطه توافق با شرکت KASER آلمان ،با طراحی و حضور کارشناسان آلمانی شرکت مذکور ، کلیه عملیات ساخت از قبیل ریخته گری، تراشکاری و مونتاژ در مساحتی بالغ بر 1500 مترمربع آغاز گردید. با تکیه بر کیفیت محصول و قیمت بسیار پایین تمام شده نسبت به مشابه خارجی ، این محصول با استقبال خوبی مواجه شده و زمینه ساز صعود این شرکت به قله های مرتفع پیشرفت گردید. شرکت هوا فشرده کمسان ایران دارای دفتر مرکزی واقع در تهران و کارخانه واقع در استان البرز میباشد

آدرس سایت و شماره تماس:

مهندسین مشاور بلند مرتبه پیمان

شرکت ادیب مفتخر است که بیش از 10 سال همکاری خود را با شرکت مهندسین مشاور بلند مرتبه پیمان در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. شرکت مهندسین مشاور بلند مرتبه پیمان از سال 1374 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مشاور آغاز و هم اکنون با بهره گیری از توان فنی و تجربی بالا امکان ارائه کلیه خدمات مشاور ، اعم از طراحی معماری، سازه و تأسیسات و همچنین خدمات نظارت مقیم و عالیه را دارا می باشد.

آدرس سایت و شماره تماس:

آبادبنیان پارس

شرکت ادیب مفتخر است که همکاری خود را با شرکت آباد بنیان پارس از سال 1388 در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. این شرکت در سال 1384 تأسیس گردید و در حال حاضر نماینده انحصاری WIM مالزی ، LORCH آلمان و UNION تایوان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش انواع ماشین آلات جوش و برش ( رکتیفایر، آرگون ، برش پلاسما، CO2 ، نقطه جوش ، جوش زیرپودری و …) ابزار آلات و برس های صنعتی در ایران می باشد .

آدرس سایت و شماره تماس:

شرکت تازه دانه

شرکت ادیب مفتخر است که با شرکت تازه دانه همکاری خود را به تازگی آغاز کرده است. مجموعه تازه دانه در تاريخ 1358 با هدف فعاليت در صنعت مرغداري تاسيس يافت و از آن تاريخ تا كنون در راستاي این هدف مشغول فعاليت مي باشد. از سال 1380 واحد بسته بندي تخم مرغ ويژه اين شركت نيز راه اندازي گرديده و هم اكنون تحت عنوان زرده طلائي محصولات توليدي در بازار عرضه مي گردد.

آدرس سایت و شماره تماس:

شرکت سنگستان پاسارگاد

شرکت ادیب مفتخر است که بیش از 10 سال همکاری خود را با شرکت صنایع سنگستان پاسارگاد در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. شرکت صنایع سنگستان پاسارگاد با مساحت 125000 متر مربع در سال 1373 به عنوان یکی از شناخته شده ترین و مدرن ترین شرکت های فرآوری سنگ در ایران و خاورمیانه آغاز به کار نمود.این شرکت با ربع قرن فعالیت و تجربه در صنعت سنگ کشور، توانایی تولید انواع تراورتن، مرمریت، مرمر و کریستال ایرانی با کیفیت عالی را با استفاده از ماشین آلات بروز ایتالیایی (برتون، بارزانتی پرومتک، پلیگرینی و…) دارد.

آدرس سایت و شماره تماس:

شرکت پروفیل صنعت ماهان

شرکت ادیب مفتخر است که از سال 96 همکاری خود را با شرکت پروفيل صنعت ماهان در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. شرکت پروفيل صنعت ماهان از تاریخ 89/11/06 فعالیت خود را آغاز نموده است. زمینه فعالیت این شرکت تولید و ساخت آهن و فولاد، ساخت فلزات اساسی و ساخت انواع تیرآهن میباشد. این شرکت دارای دفتر مرکزی واقع در تهران و کارخانه واقع در جاده خاوران میباشد.

آدرس سایت و شماره تماس:

شرکت آرش مهیا

شرکت ادیب مفتخر است که بیش از 10 سال با شرکت آرش مهیا در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه همکاری میکند. این شرکت ، در حوزه تولید پارافین فعالیت انجام می دهد. همچنین خدمات سئو و بهینه سازی این شرکت به عهده شرکت ادیب میباشد.

آدرس سایت و شماره تماس:

ساختمان ابنیه و تاسیسات تکین

شرکت ادیب مفتخر است که از سال 98 همکاری خود را با شرکت ساختمان ابنیه و تاسیسات تکین در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه آغاز کرده است. شرکت ساختمان ابنیه و تاسیسات تکین متعهد به ارائه خدمات و محصولات با کیفیت در صنعت ساختمان سازی همانند طراحی و توسعه برند های جدید و بازسازی و تعمیر ساختمان های موجود با استفاده از آخرین تکنولوژی ها است.

آدرس سایت و شماره تماس: